Update

När jag kom hem idag så åt jag mina nudlar :P Tittade på Våra Bästa år och efter det gick vi ner på stan och fikade på Duvan. Vi delade på en bit hallonpaj :) Den smakar precis som hemmagjord! Sedan gick vi och handlade, efter det tog vi en promme på ca. 30 min. Bra gjort, dagens bästa! :D Hehe. Vi hade tänkt lägga in det varje dag nu, jag och Cecilia :) Vi ska ju åka Tjejvasan nästa år, så nu ha vi ganska så precis ett år på oss att börja träna :D Haha!

image45

Till middag åt jag soppa och en hårdbrödmacka :) Gott gott. Var inte så hungrig..
Borde läsa Nationalismens bakvatten.. Ska ju prata om grejer i den på seminariet på torsdag. Segt! Men står lite om förintelsen i den såg jag. Men det hör väl inte så mycket till min blivande yrkesroll :P Får se vad jag hittar på för finurliga diskussionsfrågor.

Hur ska jag lägga upp kvällen då tro ? Vilket problem :P Ska iallafall duscha och läsa.
Kommer kanske mer här sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0