Tha day

Dagen började med att jag gick upp ca. 7.30. Vart i skolan, där har vi vart på en föreläsning som en mamma höll om hur det är att vara förälder till en missbrukare, Helt sjukt vilken dålig "service" vi har här i Sverige när det hjälper att få hjälp! Då fick man det svart på vitt iallfall. Sjukt!
Efter lunch hade vi Islam. Nu är iallfall de lektionerna över.. skönt! Det är ju bara sååå tråkigt ?!
Skönt att slippa fundera över att man borde läsa något idag. Men nu har den där förbannade fördjupningsuppgiften börjat sakta, men säkert, gnaga i mitt huvud. Har ca 1 månad på mig med den tills den ska in..Vad ska jag välja för ämne då tro ? Arbetet ska iallfall fylla ut 9 A4 sidor. Det är bra att det ska vara något om Barn som far illa iallfall, det är intressant. Men jag har inte bestämt mig för vad än.. tål att funderas på!

Efter skolan gick vi en vända på stan. Var in på Smart Eyes och provade glasögon :P Jag börjar se lite dåligt..typ som på föreläsningar om jag sitter långt bak o.s.v. Får se hur det blir med det där med glajer :P Haha!
Sedan gick vi och provade ett nytt café. Efter det kollade vi lite i affärerna.. hittade ett par skor som vi ska fundera på att köpa :P Var ju 70%! Det var ganska mycket partaj över de skorna ;D Fräääna! Får se hur det blir.

Har ätit soppa och hårdmacka med salami och paprika till "middag" :P Har ingen fantasi när det gäller mat..usch. Tog upp en bit paj till lådan i morgon.. Gjorde paj förut här och frös ner. Väldigt ekonomiskt, duktig Johanna ;)

Tro om jag ska diska lite kanske ? Så jag är färdig till Gossip Girl :)



Mina rosor är såå fina :) Älska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0