Söndag

Då var de här 5 dagarna hemma över då.. suck. Ibland kan då 5 dagar verkligen gå fort! Jobbat idag också, lite halvtråkigt men det går väl! Måste om inte annat :P För till veckan funderar jag på att köpa min älskade Converse :D Sist jag var in på Footnwes fanns dom iallafall i min storlek! Yeeei :D
Får ju lön på fredag.. Ska bli spännande att se hur mycket :) Hur som helst är det alltid något, inte ofta man går plus :P
Men jag är då glad att jag slipper ta studielån! Snacka om vad man tjänar på det, M tar hellån. Det blir ca. 300 000 att betala tillbaka på 3 år det. Huuua! Man klarar sig faktiskt ändå, om man sommarjobbar såklart :)

På fredag bär det av till Sthlm.. Ska bli skönt att träffa Marcus, men jag hade velat hem också :( Är inne i en sådan där "långta-hem-jämt" -period ! Dygt...
Idag har Mickis fått hem sin ponny :) Tornado heter den! Det kommer nog att gå jätte bra :) Hon kommer säkert inte kunna sova inatt när hon vet att hennes alldeles egna häst står ute i stallet :) Minns så väl hur det kändes när jag fick Tösen när jag var i hennes ålder, lika när jag fick Curry. Man var världens lyckligaste flicka på jorden :)

Trött är jag.. och nervös! Tenta i morgon, om jag nu får göra den. Blä på mig själv! Håll tummen för mig i morn! :S
Köpa träningskort i veckan då? :) Jag o Cizzz ska bli atleter ;) Haha!

Nu ska jag kolla på Köping :) Bästa programmet ever!

image31
I morgon kl 5 bär det av till K-stad igen, och min mysiga lägenhet :)

Kan det inte bara hända något roligt eller något ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0