Satan

Jag och Cecilia tog HELT fel på tvättiden som vi bokade i måndags. Trodde vi hade mellan 19 och 22, men hade ju bokat 16-19! Aja, man får väl vara glad över att vi var med på vilken dag vi hade bokat iallafall :P (Men vi ska smyga ner efter 22 och tvätta ändå :P Ssschhh!) Hinner faktiskt inte tvätta i morgon innan tåger går, eller ja, hinner gör jag. Men på blir det jäääkligt stressigt!

Har vart och fikar med Ika nu :) Blev en räksmörgås, det är ju bara såååå gott ?! Tänkte jag skulle lägga in det, så behöver jag inte äta någon middag, smart ! :P Orkar inte laga mat. Tråkigt!
Jaha nu sitter jag här och sitter igen..hm. Ska göra klart seminarieuppgiften till i morgon tänkte jag.. två frågor kvar att hitta på. Seegt! Tänkte jag skulle se om jag kunde låna en bok, Helt vanliga män tror jag den hette. Handlar om när nazisterna härjade i Tyskland, Förintelsen alltså. Den verkar jätte bra! Får se när jag orkar pallra mig till bibblan :) Måste hitta lite böcker till min uppsats också.. har bestämt mig för att skriva om sexuella övergrepp mot barn. Tungt, men viktigt ämne som Martin uttryckte det :) Sant så sant!

Nu ska jag packa, och dammsuga. Vattna mina stackars blommor också :P
Min stackars Marcus är sjuk :( Hoppas han blir någolunda frisk så han kan komma hem, för då ska jag ta hand om honom!

image42


(Skriver kanske mer senare!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0