Sad

Usch, idag känner jag mig si sådär. Det är t.o.m. mer än en månad kvar tills Marcus ska åka bort, och jag börjar redan må dåligt. Ärligt talat vet jag inte hur det kommer gå alltså... Hur JAG ska fixa det :( Det som kommer bli mest jobbigt är att man kommer bli så begränsad med att kunna prata med varandra.
Under de där 5 veckorna kommer jag vara som en mumie eller något liknande.  Känner redan nu att det kommer bli ett rent helvete.

Ska försöka "tänka bort" det där nu.. på något vis. Ikväll ska iallafall jag och min kära vän Cecilia parta!
Får göra det bästa av situationen i dessa tider, eller hur Cizzz ? :)
I eftermiddag ska jag rida en sväng på min trogne springare Curacao II :) Tror nog att vi båda har ganska så mycket träningsvärk idag. Jag HAR då det iallfalla :P Shiiiit! I ljumskarna, rumpan, magen, baksidan av låren övre delen av ryggen/axlarna. Det är nu som man får reda på vart man har tappat :P Av ett "vanligt" pass som vi led igenom igår hade inte vart någonting för ungefär ett drygt halvår sedan. Bläää! Vill inte ens veta hur slut kroppen kommer vara efter hoppträningen med Domino på fredag :P Kommer inte bli nådigt till helgen älsk! Haha. Får nog mest bli massage :P

image40
Jag och Domino på Halloweenhoppet i Rättvik hösten -07. Med vårat efterlängtade täcke som det verkligen var på tiden att få vinna :P Hade bestämt mig långt innan den tävlingen att nu var det dags för ett TÄCKE! Och ett täcke blev det redan i första klassen ;D Vi är BÄST!


Aja... Har precis räknat ut att det är ca. 3 helger kvar som jag och älsk kommer ses innan han åker. Som ni kanske märker, så har jag väldigt svårt att släppa denna tanke. Mycket som far runt i huvudet mitt, det är rena rama tornadon där nu. Suck


I´m going to miss you honey. Veeeeery much :'(

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<

Kommentarer
Postat av: Cizzz

Jo men visst Jacki :)

2008-02-23 @ 15:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0