Proppmätt!

Nu har jag suttit här i min ensamhet och proppat i mig massa tacos :P Resten av family är på hockey!
Har nu ridit min andra häst för dagen :) Curry var lika omotiverad som jag idag tror jag! Han stannade och vägrade gå in i ridhuset :P Nästan så man blev fundersam om det var något fel på hästen ?! När vi kom in och hade värmt upp lite så förstod jag vad som var fel, han har ju så dålig kondis! Tror jag och han är på samma nivå numera :P Stackarn blev jätte trött på en gång... Känner att jag måste göra något nu. Han kan inte gå här hemma och tyna bort. Visst, Emma gör ett bra jobb som kommer hit och rider 5ggr/veckan. Inget negativt om det! Men han behöver mer ridning... om han ska orka någonting. Han känner nog själv också att han inte pallar med lika mycket längre...
Får nog ta och ringa en samtal och se vad som blir!

Nu kanske jag borde gå och duscha innan Let´s dance börjar ?!
Snart kommer älsk ;) Ringde för en timme sedan och då hade dem 2 mil till Falun.
Dusch nu :) Jobb i morgon :/

Ha en bra fredagskväll! <3

image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0