Onsdag 13/2 -08

Dagen började bra. Finväder ;) Har vart riktig vårkänsla över K-stad idag! Från novemberdeprission i regn och blåst, till vårsprall i strålande solsken :) Vad härligt det ska bli med sommar här nere. När alla uteserveringar öppnar överallt, vid ån och efter alla kullerstensgator :) Det är bra mysigt här sommartid!

Ikväll börjar äntligen det riktiga Top Model! Det svenska suger ju getp*ng! Hon som har det, vad hon nu heter, är ju sååå kass! Att hon ens fick vara programledare ?! Wannabe Tyra Banks säger jag :P
Idag har jag och Cizzz ätit lunhbuffé på Peking! Gud vad gott det var ;D
Efter det åkte vi ut till Bergvik. Blev där till typ kl17. Nu är jag trött.. blev så mätt och jäst av maten :P Så nu sitter jag här och jäser lite smått fortfarande :P Blir pannkaka till lunch i morgon istället.

Längtar hem.. Har inte bestämt mig om jag ska hem nästa helg eller inte. Beror på hur jag orkar..lite små drygt att hålla på att flänga mellan K-stad, Sthlm och Orsa hela tiden. Sedan måste ju Emma ha tid för min ögonsten, det är det som avgör saken. Annars ska jag ju hem torsdagen därpå! Jobba på lördagen, fick (förhoppningsvis) ledigt på söndagen, får det bli nog utgång på lördagen :P SKA dra med mig Marcus då också. Måste få till en bättre kväll är juldagen -06 :P hehe. Roligt såhär i efterhand, men inte då. Punkarsl*mpa!

Shit vilka sjuka grejer det finns att köpa! Har vart på Teknik Magasinet idag :P Fanns sådan där deg som man ska ha när man ska "gjuta" av en riktig snopp :D Fanns i choklad och självlysande, det sistnämnda hade vart fräänt :D
Bakis piller fanns det också, Cissi köpte det till sin pappa som han ska få i födelsedagspresent :D Haha! Coolt om det skulle fungera!

Sova i tid ikväll. Börjar 8.30 i morgon och går till 16, men det ska bli en intressant dag iallafall :) Har tvättid vid 16, så får skynda mig hem..

Kallt det är här då!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är skit mysigt i Karlstad på sommaren! :)

2008-02-15 @ 09:46:10
URL: http://annaolander.blogg.se
Postat av: Anonym

klart jag haar :)

2008-02-15 @ 17:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0