Mysfaktor

Här på Södra Kyrkogatan 7A :) Har tänt lite ljus. Nya grejer som jag fick i julklapp av pappa, och doftljuset jag fick va snutten min :) Luktar gooott!
Har kokat mig en kopp te också. Funderar på om jag ska äta lite yoghurt, är sugen på något :P

Nu är det Wallander på TV. Vet inte om jag borde se på det! Blir ju så mörkrädd :P Och med tanke på det så låg det massa tulpaner och ljus på ett ställe nere på Stora Torget. Undra vad det var för mysko? Hoppas inte någon har blivit mördad här också :S Känns lite ruggigt måste jag säga!
Har iallafall nyss kollat på I en annan del av Köping! Det är ju sååå himla bra :D Tobbe är lätt min favorit!

Lär ju berätta lite om igår också :D Det jag kommer ihåg iallafall! Haha! När vi kom ner till Wasa var det inte en själ där, så jag och Cizzz ställde oss i kön med Matte och Mattes kompis in till tältet :P Vilket visade sig inte vara så svårt att ta sig in :O Ingen frågade någonting! Väl där inne så dansade vi tills det var dags att gå hem. Dåligt att det stängde vid 1! Då åkte jag hem med Max iallafall. Tur att jag fick tag i skjuts så mamsen eller pappsen slapp åka in! :) Blir troligen utgång på lördag också. I morse kände jag inte för det, men nu har det gått över :P Var ganska så "darrig" på förmiddagen, fick ju lov att upp och rida innan lunch. Men när jag väl hade tagit mig upp var det inga problem :) Kommer ha ännu mer träningsvärk i morgong, Curran med :P Men jag masserade honom med liniment efter hoppningen idag :) Han var så duktig! Men det märks att han tappat massa. Orken i bakdelen bland annat, och han har typ noll flås :P

Nu ska jag börja fundera på sängen, börjar tidigt i morgon. Men det är iallafall kort dag! Skönt det.
Får nog reda på tentan i morgon också :/ Nervöst! Ska börja läsa boken i morgon också. Suck! Drygt att man inte fått reda på det i tid så man hade haft mer tid på sig att läsa. Lite besviken på Martin faktiskt!

Nu är det bara 5 dagar kvar älsk ;) Love you! <3

Aja, nu ska jag borsta gaddarna :)  Goodnight!

431552-4
Miss Angel White

Kommentarer
Postat av: Maaria

men duu , tobbe är fan killen hela veckan.
så sjukt klooockren :D

2008-02-27 @ 23:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0