Lunch

Nu är jag hemma. Har diskat, och vattnat blommorn. Hängt upp min vackra bukett som jag fick av älsklingen min för precis en vecka sedan :) Kommer sakna doften av rosorna *besatt* :D
Ska tillbaka till skolan om ca 40 min. Börjar 13.15 igen! Då är det redovisning. Hoppas det går bra!
Förreste, hade vi inte behövt börja så j*vla tidigt i morse. Jag var sååå trött när jag vaknade, och ont i huvudet också av all ilska :P Blääää! Hoppas vi inte ska ha mer grupparbeten framöver..
16.30 bär det av hemåt :) Skööööööööönt! Längtat som en tok!

Nu ska jag bara städa inne i badrummet lite innan vi ska äta. Hinner svepa med trasan lite där inne också :P

Höres sen!


image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0