Kvälls

Jaha ja, nu har jag vart nere i tvättstugan och hängt tvätten ! Blir en sen kväll det här :P Älsklingen ligger och sussar i sin sköna säng, för mer än en timme sedan! Han har tur han :) Fast han håller ju som sagt på att bli sjuk, då hade han inte så mycket tur längre :/ Gör inget om det blir lite senare ikväll.. har sovmorgon! Börjar seminariet kl 12.15. Skönt! Fast jag och Cizzz ska upp och ta en promenad på förmiddagen :) Fräscha upp våra sinnen lite :D Kan behövas, så man orkar tänka ut något klyftigt att säga på eftermiddagen :P Haha! Jag vet då EN som inte ska få ta över hela seminariet! Då tänker jag täppa igen truten på dig, bara så du vet :P
Är skapligt nöjd med mina frågor ändå. Tycker de får duga :)

Efter skolan ska jag handla lite tilltugg till tågresan hem! En yoghurt och frukt tänkte jag, och kanske en kexchoklad :) Det är gott det! Mat äter jag innan jag åker.. så jag slipper äta på tåget. Smart där :)
Kanske man ska kolla på resor ? Så tiden går lite :) Ååååh vad jag vill utomlands! Tänk vad BRUN Marcus kommer vara när han kommer hem, efter HELA 5 veckor i sol. Men känner jag min prins rätt, så är han inte så duktig på att ta vara på soltimmarna han får :P Han har lixom för mycket sping i benen :D Men, man blir ju faktiskt bäst brun när man rör sig :) Så det löser sig nog. Jag vill också bli brun! Känns inte så lockande att lägga sig i cancergrillen heller, det är jävligt skönt! Men, det  är så drygt eftersom man måste hålla efter och greja. Får hoppas på fint väder över påsk, för då kommer jag kunna vara hemma läääänge :D Eftersom jag klarat tentan och sådana grejer så jag behöver inte vara i skolan och ta igen saker ;) Dutti Johanna! Sedan hjälper ju alla röda dagar till så man får ledigt för det också :) Kung! Hoppas på sol då som sagt! Så kanske jag kan vara liiite brun när bubben kommer hem ? ;P
Kommer aldrig kunna mäta mig med honom ändå :P

Nu ska jag förbereda mig för säng. Ska hämta tvätten snart!

image47
Natti natti <3

Kommentarer
Postat av: tess

gudars , utomlands i en sisådär 5 veckor skulle verkligen sitta på sin snygga plats ! :P ses om en stund , seminariedags , ganska så opeppat . . . haha

2008-02-28 @ 11:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0