Kvälls

Nu har jag sett på Outsiders. Tycker det är väldigt mycket "tema-sex" i det programmet! Kan verkligen hålla med om att vissa är riktiga outsiders :P Men jag tycker inte att man är så mycket outsider om man håller i Homepartyn? Håller inte med där faktiskt.

Nu ska jag nog ta och borsta gaddarna och gå och lägga mig i sängen. Lär ju läsa lite.. boken ska ju vara utläst på torsdag :S Hur nu DET ska gå till. Det löser sig :) Martin är rätt snäll ändå! Tror vi hade tur som fick honom som mentor :)

Har ätit en kiwi nyss, blev lite "kliig" i munnen av den. Hmm.. Går över :) Men undrar varför det blir så egentligen ? Har hört att det är rätt många som blir så. Aja :P Nu babblar jag bort mig själv igen.

Längtar hem! Men ska jobba på lördag, inte fullt så roligt då. TUR att jag bytte bort söndagen! :O Älsk kommer ju hem också, och ifall det blir partaj så är det inte så kul att behöva gå upp och jobba halv 7 :S Booo!
Skönt med ledigt :) I like!

Sööööva (som folk säger här nere)! De slänger in Ö så ofta de kan tycker jag :D "Ses i möra, Körv med bröö," m.m m.m :P Det är ett eget "språk"/en egen dialekt eller vad man ska kalla det ! Kan vara liiiite svårt att förstå sig på då och då, men det går när man fått fundera ett tag :P Det är väldigt mycket slang här :D Haha!

Natti natti!

image42
Här kommer en nattpuss till DIG min prins ;) Den kommer med high-speed till storstan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0