Kväll

Nu har mörkret lagt sig över K-stad, och det är dags för Johanna att uppsöka sänghalmen :P
Den här dagen har vart rörig på något vis, först det här mordet på den där flickan. Hur gammal hon nu var, polisen har väl inte identifierat henne än, så det är väl dumt att hänga ut någon ålder här..
Det känns nog vädligt jobbigt för S som har sett henne. Jag skulle drömma massa mardömmar i hur många nätter som helst :S Jag känner mig alldeles skärrad fast jag är här nere. Huuualigen!

Nu lämnar vi det för en sekund.

Nu är jag nog klar med Islamuppgiften, tror jag ? Var lite småknepig om jag säger såå..
Usch, magen mår inge bra. Den här förbannade lingonveckan alltså! Om alla karlar ens kan tänka sig vilket h*lvete man går igenom :P Ska elda på vetekudden och lägga mig i sängen med ett par värktabletter i magen..glömde ju köpa Pronaxen idag! Grrr! Men det hjälper heller inte längre..suck. Kanske ska prova att byta ppp piller igen ?

Nu ringer älsk. Dags att borsta gaddarna och sova :)

Gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0