Hem, ljuva hem :)

Visste inte i vilken värld jag var i när jag vaknade till i morse av att min bror börjada gala som en tupp. (Han är högljudd som f*n på morgonen) Trodde jag var i K-stad och att någon brutit sig in i lägenheten :P Förra helgen när jag var i Sthlm trodde jag att jag var här hemma i min säng, eftersom jag låg i en stooor säng :P Och till min stora glädje låg jag bredvid min prins :) Det är helt sjukt vad bra jag sover när jag är hemma! Bättre luft här uppe ;)

Nu har jag diskat, och mamsen har gått och lagt sig en sväng (hon har jobbat natt) Vid 13 ska vi gå till momme (mormor ;P) Saknat henne såå :) Poa är hemma idag också (morfar) så då lär jag ju passa på att titta in :) Just nu är han som mest sysselsatt med att fiska i Nusnäs, han har fått upp jätte stora och fina rödingar :) Goooott! Han samlar till mitt kalas :P Shit vad gott med rökt fisk och massa olika såser! :D Mumma! Smart drag där ;)

Själv så borde jag vara som mest sysselsatt med att läsa böcker.. Är ganska så snart klar med Värdegrunden- finns den? Sedan har jag "bara" Domens eller hjärtats etik? kvar. Och jo Reneé, det är sant att det är svårt att komma ihåg det man läst :P Helst när det är sååå förbannat tråkigt! Massa årtal och skit.. Går hellre på föreläsningar, antecknar och läser på, än att sitta och läsa hundra böcker. Och inte nog med det! Smartskaftet Johanna Jackson har glömt att anmäla sig till tentan (fy på dig). Så nu får vi hoppas på det bästa på måndag morgon att det finns plats över för mig och Ellen :P Vi är iallafall två som glömt, men som om det skulle vara till någon tröst. Aja, ingenting att göra åt.. Face it :)

Ska rida sedan i eftermiddag :D Ska in och studsa lite. Curry behöver det, för hans ben krånglade lite i morse (det hakar upp sig, typ åker ur led) Så då måste man göra någon slags övning så han får lyfta lite på det, så då passa der perfekt att antingen rida i snön, eller markarbete = hoppa låga hinder på följd, typ som fotbollsspelare gör när man hoppas jämnfota över grejer :P Studs kallas det på hästspråk, eller rida över bommar som ligger på backen (annars kallat kavaletti) :) Lite hästlära såhär på torsdagsförmiddagen!

Nu väntar Orlenius boken.. Skriver nog mer här sedan :)

See ya!

image29
Min diva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0