Go' kväll!

Nu har jag och Cizz ätit pannkaka och semla ;P Kollat på Gossip girl och Gynning har vi också gjort, hon gick nyss in till sig och nu väntar jag på att Marcusen ska ringa. Han har vart på fotbollsträning!
Ska bara borsta tänderna..sen är jag färdig för sängen :) Inatt sov jag jätte bra! Var trött som en gnu.. är trött nu med. Usch! Blev så avslappnad nu när tentan är avklarad. Men ingen rast och vila här inte, här kastas vi in i nästa uppgift. Islam.. ska in nästa vecka! Bläää.. De här kommande veckorna ska bli riktigt intressanta! Lär bli lite som repetition från BF om det vi läste för typ ett år sedan. Om barn som far illa. Blir föreläsningar med folk som berättar om hur det är att växa upp i en missbrukarfamilj och sådana liknanade saker. Intressant när det är föreläsare som berättar om egna upplevelser! En helt annan grej ju.
Synd att vi inte fick ha om sådant på tentan istället för en massa tjat om historia, läroplan, värdegrund och bla bla bla... Hoppas jag slipper kompletera någonting! :S

Idag har jag äntligen fått mina helvita Converse :D I rätt storlek och allt! Nu leker livet igen ;) Men nu beror det på vädret..är det regn och rusk tänker jag då inte ha dem. Kan ju inte skita ner dem det första jag gör! :O
Hoppas på finväder ;P

På fredag blir det Sthlm! Jag och Marcus får fira våran Alla Hjärtans en dag efter, men det gör inte precis något :P Hoppas han bjuder mig på Mongolian Steakhouse!  Det är verkligen huuur gott som helst där! :D Eller något liknande iallfall, vill bli bortskämd i helgen :P *blink blink älsk*
Men vad ska jag köpa då? Alltid lika dålig fantasi.. man kan ju inte köra med kallingar jämt lixom!
Give me some inspiration ?! Alla möjliga råd är välkomna :P Kom ihåg också att det måste vara ett rimligt pris för en snål/fattig student :P Har skickat kort hem iallafall :) Hoppas de kommer fram i tid! De lär nog bli överraskade där hemma :D Alltid roligt med sådant, jag älskar att bli överraskad!

Nää nu ska jag borsta gaddarna.. Så jag kan slå igen mina blå (egentligen gröna :P) när jag och snuttn pratat klart!

image32
Såhär ser dem ut, fast med högt "skaft"! :) (Hittade ingen bättre bild) Sååå fina!

Natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0