Fettisdagen!

Hääärligt :) Måste hitta ett ställe med stoooora semlor! Finns så små och fjuttiga överallt ju :P
Nu har jag vart vaken i 3 timmar. Har läst lite, ätit frukost och äntligen fått igång Internet! Det som irriterar mig just nu är att 3an inte fungerar :/ Dåligt!

Tack söta Carro för det fina blogginlägget! Blev riktigt varm i själ och hjärta :) Nog är det sant att vi har pratat mycket genom gymnasieåren, nästan 2 timmar på tele varje dag ! (tur att det finns headset ;P)
Vi stog varandra riktigt nära då, man kunde prata om vad som helst med dig. Det är så skönt att ha en sådan vän, och nu har vi glidit ifrån varandra. Men det är väl så det blir när man får lov att bli stor :/  Det är tur att vi har Dalarna gemensamt :) Lär ju hänga med ut någon helg här framöver! Vi har ju också sagt att vi måste bli bättre på att höras av, men har inte lyckats så bra med det :P Dagar och veckor bara rullar på.
Måste höra av mig nästa gång jag är hem, om jag inte ska jobba eller plugga en massa :/

Nu lär jag nog återgå till läsningen igen.. suck. (Det är ju så tråkigt?!) Gillar inte att bara läsa utifrån böcker, och sedan få prov på det. Tänk om jag kommer ihåg eller tänker på fel saker osv ?!
Kan iallafall glädja mig åt att jag fick VG på "Big-Bang"-kursen :D Haha! Snacka om flyt eller vad man ska kalla det! (VG är det bästa man kan få, finns inte MVG på den här nivån) Fränt, fränt :)
Fira med en feeet semla senare ;) Tihi!

Keep.. reading!

image6

Kommentarer
Postat av: Linda

åh tack för att du påminde mig, ska kila iväg och unna mig en semla framför o.c :D ha en trevlig dag!

2008-02-05 @ 12:45:13
URL: http://www.lahlzen.blogg.se
Postat av: Carro

Tack Johanna..!Du är BÄST..

2008-02-10 @ 11:02:31
URL: http://www.carolinewickman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0