Februari

Då har hela Januari passerat också då! :)

Klarade iallfall tentan idag ;) Grattis till mig. Och tack till snälla och goa Ellen! <3
Fick jätte fina sms i morse också, av Vickan och Ika :) Gulliga töser!

Sex timmar senare är jag hos Marcus i Shlm, Solna. Gick ganska bra att åka buss ändå, säkert för att jag inte gjor det på ett bra tag :P Fick iallafall lite läst. Men det känns som den där boken aldrig ska ta slut!
Nu är jag hungrig! Vet inte vad det blir för någe mat här jag :P Får väl se om Marcus kan trolla med knäna :D Haha!
Pizza hade fortfarande vart gott, då måste vi gå och handla. Tro om jag ska slå på charmen och höra om vi kan köpa kinamat ;P Iallafall i morgon ? Hoppas lill-Konsum har Pizza-kit. Karln lär väl inte ha mjöl och sådana grejer så man kan göra deg :P Tsss!

image21
Stockholmia


Snoooorig! Snor-Johanna :P

See yaaa fuckmachines ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0