Dagens

blogg. Antar att jag inte orkar skriva något mer när jag kommit hem ikväll :P Så det här får bli bra för idag.
Dagen min började ca.9.15. Då var jag och Cizzz ute och tog en promme! Kl. 11.30 åkte vi till skolan, seminariet började 12.15. TUR att vi var ute i tid, för vi hittade inte grupprummet vi skulle vara i :P Först träffade vi Ellen vi kaffe och temaskinen i Gläntan. Sedan började vi irra omkring lite lätt, men det visade sig inte vara så lätt. Efter ett tag träffade vi på Ida-Marie och Tess som också var lika vilsna som oss! Mattias anslöt sig till denna förvirrade samling männsikor, och tillslut tog vi vårat förnuft till fånga och gick och frågade en kunnig människa :D
Vi hittade fram i precis lagom tid. haha :D Seminariet förövrigt gick bra! Fick iallafall sagt det jag velade ha sagt  :)
Och frågan min som jag tog var en lyckad en :) Så jag antar att jag klarade mig undan underkänt denna gång :P
Ett nytt ord istället för invandrare, påhittat av mig själv: Nybörjar svenskar :P Ordet/termen "invandrare"börjar ju försvinna, och det nya ordet/termen "ny-svensk" börjar komma.. Varför hålla på och byta ? :P Ajaa.

Har ätit lunch för en stund sedan, Gott :) Cecilia är nu inte min granne längre! Hon och hennes family håller på att flytta över hennes grejer till andra sida korridoren :P Så vi är iallafall (typ) grannar ;D
Håller på att vädra lite här inne, men nu börjar det bli lite småkyligt... solen har gått i moln. Men i morse var det hur fint som helst! Rena rama vårvädret :) Till och med så man kunde ha skinnjacka!
Ska nog stänga fönstret nu... Lär kanske sätta lite fart såg jag nu också! Ska gå till tåget typ strax efter 16 tänkte jag. Det går 16.41, innan det måste jag packa klart. Och kolla hur det går för Anderssons att flytta :P Tror nog att de är klara rätt snart! Nu har jag helt plötsligt störst lägenhet :P Kööönstigt hehe.

Neej nu så, hörs kanske i mööra :P
C(K)iaooo ;)


Tänkte ge er en liten inblick i hur det ser ut här på södra Kyrkogatan :P

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Mysig lägenhet..:) Trevlig helg och ha det bra på praktiken!! Kramar

2008-02-28 @ 21:32:36
URL: http://idamaries.blogg.se
Postat av: Renée

Vad mysigt du har det !! :)

2008-02-28 @ 22:46:14
URL: http://girasole.blogg.se
Postat av: tess

jo tack , förvirring is the shit ! ;D ha en bra helg nu . kram

2008-02-29 @ 10:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0