Chineeeese :)

Har precis kommit hem från Nya Peking :) Har vart där med Cizzz och ätit buffé ! Såå gott :P
Nu är man skapligt mätt då ! Tror jag ska lägga mig här i soffan och vila på maten liten :)
Det är så tråkigt väder här idag.. Regn och rusk! Man får inte lust till någonting när det är sådant tråkväder :/ Lika bra kanske, så jag har anledning till att hålla mig inomhus och läsa :P Uuuuh!

En liten "inflik" bara innan jag lägger mig ner :)
Kära Sibelle, det var inte meningen att klandra någon värmlänning i gårdagens inlägg. Tänkte ge en liten "inblick" för andra som kanske inte vet hur folk pratar här nere. Har nämligen fått den frågan några gånger... 
Jag ber om ursäkt om du tog illa upp eller någonting. Men du är däremot inte bättre själv i så fall, om du "klandrar" mig för hur jag uttrycker mig i skrift här. Tänkte bara att du kanske kunde se det från den synvinkeln också.. en liten påminnelse bara :)

Ha det så bra allihopa ;) Skriver mer senare!

431552-4
Miss Angel White ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0