Åsikter

Är tydligen svårt för vissa att ta :P Personligen tycker jag att det är klent att inte våga stå för den man är när man kommenterar andra människors blogg. I sådana fall ska man bara vara tyst :) Tycker jag då rå, tycker jag, jag tycker ;P

Nu lämnar vi alla sorgliga människor där ute!
Jag längtar iallafall hem, som bara den! Efter mammi och pappi, puppu-hästarna, momme och poa. På onsdag kommer jag hem! Då åker jag med Martin :) Gud vad mycket karlar jag och Cizzz känner ;P Tss! Praktiskt praktiskt!
Blir hemma till söndag, då fick jag lov att jobba också. Fick ledigt på lördagen, TUR! Så man får liiiite chans till att plugga till tentan iallafall. Usch..verkar vara en sådan där tenta när man ska skriva massa, tycka massa och fundera (vilket jag förövrig är bra på :P) Men kanske inte inom normer/värderingar, historia om borgare och bondesamhället.. töligt! Bara jag klarar tentan! :O
Undra om jag ska fundera i mig lite te lr något.. känner mig sugen på något, men vet inte vad. Höm!
Har köpt frukt idag :) Plommon och päron. Gott!

Börjar tröttna rejält på att läsa nu.. och hela dagen kommer (SKA) gå åt till att läsa. Så jag kommer någonstans! Segt som bara den är det.. usch.

Vill vara med min Marcus! Det är ju så himla jobbigt att behöva åka ifrån varandra... men nästa fredag kommer jag igen till dig älsk :) Då stannar jag ända till på måndagen! 3 nätter ;) LYX! Har inte hänt sedan jul/nyår.
Längtar till den där överraskingen jag ska få ;)
På tal om Marcus, så fick han bilen såld idag :) Grattis till det älskling! <3

Nu, TE!

image25
Iknow you`re jealous ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0