Angry

Då var denna sovmorgon helt bortblåst då, som jag hade sett fram emot så innerligt! Tänk hur EN enda människa ska förstöra och irritera. Grrrrrrrrrrr!!  Hade behövt fått sova i morgon..tur att vi ska hem i morgon eftermiddag iallfall.
Nu börjar skoltröttheten ta över.. inte NU. Måste få mycket och många bra ideér till fördjupningsuppstatsen :/

Suris suris.. tänker strejka och åka hem och äta lunch. Då kan jag lämna väskan hemma i morgon bitti också, så slipper jag dra omkring på den på förmiddagen och bli ännu mer irriterad..
Fan vad sur jag är?! Kan inte släppa det där. Men som sagt, åker hem på lunchen och fixar resten här hemma då. så jag slipper gå upp typ kl 5 och diska . Jävla SKIT! Dreeeet keling.

Måste ändå lätta upp denna kväll med något jag precis hörde på TVn :D
Från Fråga Olle: Klitoris är ingen skrapplott som man bara kan gnugga på hur son helst. Haha helt klockren!
Så sant, så sant :)


            Saknar min M <3
Om man ändå kunde
känna sig såhär
glad just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0