Alla Hjärtans

Firar jag ock älsk ikväll :) Han hade gjort det sååå fint här i lägenhet. Var tvungen att fälla någon tår igen, lika som jag gjorde när family hade skickat kort igår. Jag blir ju så känslosam :)
Hur som helst, här är det ljus tänt och bordet som älsk har gjort iordning är fullt med lyktor, massa rosenblad m.m m.m. Lägger in bilder i morgon eller något :) Orkar inte hålla på med att ladda upp kort en kväll som denna :P

MEN HALLÅ! Jag glömde ju en till grej! Igår kväll ringde det hos mig, och där stod et blombud med en rosbukett :D
Jag måste ju säga att jag känner mig skapligt bortskämd! Och jag är världens lyckligaste :)

Nu ska jag ta och öppna vinflaskan ;)

Ha en bra kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0