Woooow!

Den där Powerstepen satt där den skulle. Och, yes! Jag är tillbaka :D Fy tusan vad bra det känns när man faktiskt orkar och kan ta i mycket mer. Är så stolt över mig och Cissi :) Förra året satt vi här och nötte soffa, men inte nu längre! Nä'ä! Duttiga flickor :) Och det bästa är att jag tycker att ser ut att komma i bättre form. Skönt med resultat! Får hoppas att vi får vara friska till vårterminen så vi kan kämpa på mer regelbundet :)

Nu ska jag titta på Bonde söker fru (var ett tag sedan) och ta mig ett par clementiner! Höres .

Kommentarer
Postat av: Evis

Imorgonkväll får jag veta hur det gick ;)

2008-12-03 @ 22:49:32
Postat av: Johanna herself

Spännande :D

2008-12-03 @ 23:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0