Ta-det-lugnt-dag

Skönt! Vaknade runt 9.30, låg och halvsov till 10 typ, sedan har jag läst i boken jag lånade igår. Tycker däl sisådär om den än... händer inte så mycket, men den är rätt intressant i sig.
Har ätit lite sen frukost nu och bäddat sängen min. Ute kommer det väl någe slags snö/regn. Snön ligger iallafall kvar från igår, men det är plusgrader så här nere på stan lär det ju försvinna. Uppe vid skolan snöade det mer på riktigt igår :) Det var mysigt. Helst tillsammans med avslappning och stretch med tända ljus och mysig julmusik. Julstämning, ja :) Trivs riktigt på Kau IF (Universitetets förening). Riktigt bra tränare, bra och roliga pass! Ska lätt köpa ett nytt fitnesskort efter jul :)

Göra idag då? Lär sätta mig in i uppgifterna i nästa delkurs. Vi har bestämt i gruppen att läsa böckerna inför uppgifterna, och eftersom vi inte fixat alla böcker än så ska vi läsa och "skicka runt" dem emellan oss. Smart tycker jag :) Kursen hinner ju bara pågå i två veckor innan det ä juluppehåll. Då ska jag fixa böckerna hemma, tyckte inte det var någon större idé att ha alla för två veckor, då vi bara kommer vara i skolan vid 6 tillfällen. Tur att vi i studiegruppen hade rätt uppblandat med böcker så vi kan låna av varandra!
Hade tänkt gå en vända på stan också, kolla efter skor :) De hade fina hemma faktiskt, på Orsa Sko där Emma jobbar ibland  :) Är ju bra om man gynnar företagen hemma ;) Får se om jag kan hålla mig, hehe :D Nu är jag jättesugen på att shoppa. Skooor! Det är nästan sjukligt med mig och skor :P På DNA finns det jättesnygga partyskor! Man blir helt till sig i trasorna :P Längtar till jag får min fasta lön, då ska gudarna veta att jag kommer shoppa skor som en tok :D I´m lovin it!

Hörs senare idag :) Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0