Sankta Luciaaaaa!

Ge mig en tia. Tian var rutten, kläm mig på tutten! Haha, så tokigt det kan bli! Missade totalt luciafirandet på tv i morse, sov till typ 11 :P Värst vad jag kan sova länge här nu då helt plötsligt ?! Men senare idag är det luciafirande nere på torget, så det får det bli! Lite stämning får det väl vara :P Snö ute, och ca -1! Alldeles lagom :)
Lite senare idag här så bär det som sagt ut till Bergvik köpcenter och IKEA! Får även bli en fika någonstans, lär ju ha en lussebulle idag ;P I torsdags när vi fikade tog jag en saffranssemla istället! Var gott faktiskt. Men jag tycker att semlorna egentligen ska tillhöra sitt och inte jul. Men men, de vet hur de ska tjäna pengar de rackarna :)
Här kommer några av de utlovade bilderna;


Mamma har gjort en stor lussebulle :P


Pappas käre tomte som han köpte här i Karlstad :P


Mysig snölykta!


Såhär mysigt får man inte ha det när inte Johanna är hemma :P Men snart kommer jag hem och myser järnet!
Nu ska jag fixa mig lite, åker runt 13 med buss'n!  Solen börjar komma fram också, sicken fin dag det ser ut att bli :) Höres vaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0