Sakna :(

Tittade precis på en film på mig och Domino från en tävling förra våren, det är alltså 1 ½ år sedan nu... Det är helt sjukt vad jag saknar att få rida, och framför allt träna och tävla! Det är riktigt deprimerande... Jag tänker ta upp ridningen på allvar så fort jag får tid till det! Det är verkligen något som är viktigt för mig. Verkligen jätteviktigt! Saknar det mer och mer ju mer tiden går... det är en viktig del i mitt liv. Så är det bara! Och en sådan bit är inget man kan leva utan .


2:a, stilhoppning. Våren -07


3:a DM hösten -04 (?)


1:a DM hösten -06


Uppvärmningsklass, Mora -06.


Dressyr, denna gång på hemmaplan, 1:a . Mars -06.


På tävling med min älskade Curry!

Har hur många bilder som helst som jag skulle kunna lägga upp! Saknarsaknarsaknar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0