Pssst

Sökte på mitt namn och hittade en massa artiklar från min tid som tävlingsryttare. Här kommer en liten snutt ur en intervju från en dressyrtävling (lägg märke till det :P) med en utav konkurrenterna inför dagens svåraste klass;

Satsar på fälttävlan
Johanna och Curacao II hör till Dalarnas hoppelit på medelsvår nivå, men vad gäller för dig Vendela?


Man känner sig lite duktig faktiskt :P Tycker man får "skryta" lite när man faktiskt har något att komma med! ;D Saknar den här tiden... något så fruktansvärt, så det gör ont! Tittar då och då på mina fina tavlor här hemma från DM och drömmer mig bort.. vilket ofta slutar i tårar. Det är hemskt att inte kunna hålla på med det man så älskar så högt! Får gotta och trösta mig lite artiklarna jag hittade... Alltid något :) Natti (igen).


Min flummis :D Sådan matte, sådan häst. Vi är verkligen som klippt & skuren för varandra ;)
Älskar dig, min älskade tokponny <3

Kommentarer
Postat av: tess

vad skönt att höra :) jo tack det är bara bra med mig också :) kraming .

2008-12-15 @ 08:32:06
URL: http://ttessii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0