Nej nu jävlar!

Nu har ännu en häst blivit utsatt för sexuella övergrepp och blivit knivskuren! Tänk att jag bli så förbannad!! Denna gång i Rättvikstrakten, vilket bara är ca. 4 mil härifrån! Skulle det komma en sådan jävla idiot hit skulle jag inte tveka en sekund att ge mig på fanstyget! Faktiskt inte, och det vet jag! När jag blir arg så blixtrar det bara till, och det är det många som har fått bevittna. Hade Tösen blivit utsatt för något liknande hade hon säkerligen inte överlevt, eftersom hon är så gammal... Har fått ett sms nu ikväll;

Nu är det en idiot i farten som gett sig på hästar i Rättvik! En häst i Vikarbyn har blivit utsatt för sex övergrepp i lördags. Håll koll på era hästar och lås om ni kan! Håll ögonen öppna! Tänk på att sådana här personer kollar  på dagtid hur gårdar ser ut och vad för hästar ni har! De ger sig inte heller på bara ston! Sprid detta vidareså är chansen större att han åker fast!

Vikarbyn ligger ju ännu närmre..! Eftersom den där jäveln inte endast håller sig till ston ("flickhästar") så går inte någon säker ju. Kan de inte "nöja" sig med att sätta på djuren och gå sedan då?! Neej då, då ska man skära sönder dem lite innan också! Jävla äckel människor. Åååh jag blir så förbannad. Och så försvarslös man är då! Hästarna med för den delen. Har man inget lås är man körd, och lås får/ska man egentligen inte ha, ur brandsynpunkt. Skitsvårt. Kommer inte sova vågot vidare i natt känner jag på mig... Usch!! Stackars djur. Vad kan de göra?
Den där karln, som våldtog (för det är precis vad man gör!!) och knivskar ponnyn i Hedemora så svårt att den senare avled, fick bara 2-4 månader. Med fotboja!! Det är ju ingenting! Tänk vad hästen fick lida! Under natten, hela vägen till djursjukhuset för att sedan tas bort framför ögonen på den lilla flickan och hennes familj.
 
Sveriges lagar kan man ju skita på!

Punkt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0