Munsår :(

Typiskt.. Är inte det bästa som kan hända precis. Svider :( Tycker synd om mig idag, det här är en eländig dag! Vill bara hem, hem, HEM! Men snart så, bara tre dagar kvar idag. Snart är det fredag morgon/förmiddag, då bär det av hemåt i bil med herr Åkerman! Sist jag var hemma var sista helgen i november... Är alldeles för längesen nu!

Sov iallafall bättre i natt. Men var helt borta när klockan ringde 9.15. Skolan börjar inte först kl.13 idag, men vi har vart ute och gått mellan 9.30 och 10.45 ungefär.En bra runda! Det börjar ju inte ta först efter 20 min. har jag fått lära mig, så här gäller det att gå en längre vända om det ska göra någon nytta :P Bara man gör något så är det väl bra tycker jag. Så fick man bli lite svettig idag också då. Hinner inte med någon träning ikväll... Ska börja packa ikväll tänkte jag. Eller åminstone försöka fundera ut vad som ska med hem. Alltid lika svårt! Vad ska jag göra då? Rida ska jag iallafall, och sådana kläder finns det massor av hemma. Sedan behövs det kläder till julafton, juldag och nyår. Den nya klänningen finns iallafall redan hemma! Det är bra. Ska bl.a. ta med min nya kjol som jag köpte i lördags också! Den gillar jag skarpt :) och min vita långa skjorta som jag köpte någon gång i höstas på VILA. Bra affär det :)

Ska man äta lite lunch då tro? Hörs senare...


Teamwork. Ciz och Ida-Marie :)



En utav alla arbetsplatser i bibblan



En snutt från bibblan



"Tvillinghusen", Unionen. Renodlade studenthus :) Precis intill skolan.

En dag i skolan förra veckan. Ha en bra dag! / J

Kommentarer
Postat av: tess

mitt gamla hus :) saknar er .

2008-12-16 @ 13:34:51
URL: http://ttessii.blogg.se/
Postat av: Johanna herself

Saknar dig med Tess :) <3

2008-12-16 @ 16:15:55
Postat av: Ida-Marie

Flitiga vi är hehe. Vacker skola vi har du..:P.. Men ska bli skönt att slippa den några veckor snart hehe.

Skönt att ha dig som min vän så tack!!!! Känner mig lite depp om kvällarna nu. Trötthet skulle jag tro..:P... KRAM

2008-12-16 @ 19:52:00
URL: http://idamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0