Merry Christmas :)

Tackar för alla fina God Jul-sms jag hittils fått :) Det värmer fint. Har till och med fått från chefen ;P Haha! Passar på att önska Er alla en riktigt God Jul! Här lyser vintersolen så fint, snön ligger vit och det är ca. -10 just nu :) Blir nog en kall kväll. Curry är utrustad med mycket täcken idag :P Han frös som bara den igår, fast han hade både ulltäcke och vanliga vintertäcket.

Nu är nog Marcus i Älvdalen. Vi firar på olika håll i år :/ Gillar jag väl inte riktigt, men det är väl så... Får glädjas med mina andra kära idag! Vi ses ju ändå i morgon.. fick ju iallafall vakna upp tillsammans idag. Alltid något. Man är väl van, om man säger så.
Stallet väntar och allt vad det innebär. Ingen ridning idag dock, Curry har inte vilat på över en vecka så idag är det dags :P Han har vart så tokig ända sedan jag kom hem, men igår skötte han sig riktigt bra med Linn :) Kan det bli något bra där ? *J hoppas & hoppas* Det gick iallafall bättre än väntat, så jag är då nöjd :) Sätta fart då, hinner nog slänga iväg ett till inlägg här senare. Ha't så bra så länge! Kram /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0