Lussepass!

Har vart på Lussepass! Var trevligt, flåsigt och svettigt såklart :) Nu kan vi lyxa till det med god mat och drickbart i helgen! Tihi! Duktiga vi. Det här är våran braiga vecka det :) Märks att det är folk som inte tål att man har det bra och att det  går bra för en. Tragiskt är vad man minst sagt kan kalla det! Tycker synd om er, faktiskt. Måste vara jobbigt att ha det på det där viset.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite mer om Prades Willis syndrom. Examintaion i morgon på 30 min! Blir bra det. Ni får ha det så himla bra.. ;) Natti natti o Tuddiluttan! ;P

Kommentarer
Postat av: Renée

Njaaa, jag tror inte att jag vill veta det faktiskt. Jag vet nog redan för mycket! :s du kan berätta när jag tagit den!! :D

2008-12-11 @ 23:27:08
URL: http://sjukadrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0