Lördag

Man blir så snurrig när man är ledig :P Det känns definitivt inte som lördag idag. Kanske måndag eller tisdag ?
Om ett tag ska jag ta in min trogne springare. Vi ska rida ute idag! Brrr säger jag, men man får klä sig! Linn ska prova rida ute idag. Får nog betsla om herrn för att ge henne en ärlig chans :) Får bli något skarpare så han lyssnar bättre... Typ det som jag har när jag hoppar :) Marcus ligger fortfarande och snoozar. Vilket han gjort nu i ca 2 timmar :P Han ska till Älvdalen om en timme. Innebandylaget möter hockey a-laget i innebandy först, sedan är det dags för hockeyplanen. Förra året vann innebandylaget, som Marcus är med i. Håller såklart på dem även i år :)

Borde ta tag i pluggandet, men nu har jag då kommit av mig mer än någonsin :P Fy tusan innan jag är igång igen... Kommer ta ett braa tag känns det som! :O Plugg är det minsta jag tänker på nu. Det ligget allra sist på listan :) Nej nu ska jag sätta fart på´n! Sådär kan man inte ligga och slöa! Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0