Lista

Snodd av I-M :)

8 favoritprogram; 
  Ugly Betty
  Desperate Houswives
♦  Top Model
♦  Project Runway
  Gossp girl
  Det okända
♦  Las Vegas
♦  Stjärnor på is/ Let´s dance

8 saker jag gjorde igår;
  Pratade i telefon
  Åt pizza med Ciz
  Fikade med Ciz
♦  Promenerade med Ciz
♦ Tittade på tv med Ciz :P
  Köpte, skrev och postade julkort
  Bloggade
  Sov läänge

8 saker jag ser fram emot;
  Jul och nyår; då jag får vara med de som jag älskar som mest ♥
  Att få träna och tävla igen
  Sommaren
♦  Flytten till min prins ♥
♦  Att få börja jobba och tjäna pengar :)
  Framtiden med Marcus, och allt härligt som det innebär.
  Köpa en häst *drömmer järnet*
  Hemfärden på fredag :P

8 (5) favoritrestauranger;
Mongolian Steakhouse (Stockholm)
Score i Karlstad
Nya Peking
♦ Teacher´s
♦  Vedugnen

 
 
8 saker på min önskelista
  Förlova mig
  Gifta mig
  Marcus, för alltid ♥
♦  Bo nära de man älskar som mest ♥
♦  Att för ett tag få vara 18 år, så jag kan tävla med min Curry :'(
  En fin gård med stall med massor utav hästar i :P
  Massa pengar (tyvärr styr pengar sjukt mycket...)
  Att få vara frisk!

Sådär någonting då :) Tror jag fick med det viktigaste... Tjo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0