Laxwok

Nu sitter jag här och glor på Betty. Har för en stund sedan ätit wok med lax, riktigt gott måste jag säga! Fick med mig hemifrån, rökt! Det är grejer det :) Man får väl unna sig lite lyx i vardagen!
Vart och tränat idag, blev ändrat i träningsschemat :P tränat idag istället för på torsdag, för de hade flyttat powerstepen till i morgon, och på torsdag är det inget mer pass som är så lockande. Kör hårt tre dagar i rad nu. Känns att man kommit ikapp nu :) Och det med råge. Nice! Ska hålla efter lite hemma under jul också. Kommer ju i och för sig rida, och det räcker ju till. Men ska även passa på att träna på pappas jobb eller brandstationen, som också är pappas jobb :P Men där är han ju inte om dagarna precis, för han är ingen heltidsbrandman. Gäller att passa på när man har förmåner ;)

Nu ska jag ta och köpa bussbiljtett till på söndag. Lär ju ska ta mig ifrån Sthlm också, hade jag tänkt :P
Hörs senare .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0