Kaos!

Är väl det minsta man kan kalla det när skjutsen hem för jul inte går! Vad fan gör man ? Har haft panik här, men det börjar reda sig. Martin åker i och för sig hem, men sent på fredag :/ Buss eller tåg ? (som att välja mellan pest eller kolera!) så nu har jag och Cissi börjat hetstvätta ifall vi åker hem i morgon redan, och hoppar över skolan på torsdag :/ känns ju si sådär, men wtf ? Shit. Gillar inte sådant här oplanerat! Inte alls. Åka i morgon, torsdag sent på fredag ?! Some advice, please!

Trots att vi tog en fika på coffeehouse, så hjälpte det inte :P Buuhuu! Min sk. hall är en enda röra, eller ja. Allt är en enda röra! Har börjat packa, sedan började jag med att rulla in skålar m.m. i tidningspapper så inte det ska gå sönder också. Fattas väl bara det! Det här är inte alls min dag, inte inte. Nu kom jag av mig med allt, för jag vet inte vad jag ska göra av det och vad som ska med hem osv. Ska prova en skjorta och överlägga med mig själv om den ska få följa med hem eller inte :P Suuuck.

Kommentarer
Postat av: Carro

Inge kul alls med sådant där oplanerat eller när ens planer spricker helt och hållet..man får verkligen panik..

2008-12-16 @ 20:41:24
URL: http://carolinewickman.blogg.se/
Postat av: Johanna herself

Ja verkligen! :S

2008-12-16 @ 22:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0