Juldagen

Just nu vet jag då varken ut eller in. Var rätt sugen på att gå ut för ett tag sedan, men inte längre. Jag sitter här, och Marcus är i Älvdalen. Marcus vill gå ut där, det vill inte jag men däremot så vill jag träffa honom. Ska jag ut så får det bli här, i Orsa alltså. Det är ju ändå hemvändargrejs, och det är ju fler som man känner här än någon annanstans. Orkar inte åka till dalen... M hämtar mig om jag vill, men vet inte om jag vill. Blev så vrång här, eller har vart ända sedan igår.  Cissi och Matte ska ut här hemma, likaså Sophie (om hon ska) m.fl. Så jag vet ju att här kommer jag få roligast, men det är inte det man får efter alla gånger.... jag vill träffa min Marcus. Suck. Problem problem, jämt och ständigt. Eller, så skiter jag i alltihop! Ååh hatar att vara såhär velig... i slutändan brukar inte något bli bra ändå!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vi har gjort klart allt som vi skulle ta den här gången iaf :P, har kvar att tömma förrådet i gamla lägenheten bara :). Vi kan ju höras när du är tillbaka i K-stad efter nyår där :)! Kram

2008-12-26 @ 10:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0