Jävla nötter!

Som sagt så skulle jag ha börjat tvätta vid kl 19. Och den där människan som bor i 211 (som hade tid 16-19) Har inte tagit sitt pick och pack och dragit än. Så nu har jag fått tvätta i Cissis stuga. Har vart och ringt på två gånger, och nu har jag skrivit en lapp som jag ska sätta på dörren till stuga nr. 1 om det fortfarande är plombat där! Grrr! Mitt vanliga flyt! Jag som hade mycket viktigt att tvätta, skjortan till i morgon bl.a. Tur att jag har Cissi :) Ska ner och kolla om mitt torkat någolunda, Cissis tvätt hade iallafall torkat bra medan min surrade i tvättmaskinen. Måste stryka skjortan också... blir en sen kväll det här. Och så har de partaj här ute, med öppen dörr som vanligt! Det är inte passande en kväll som denna kan jag säga! Kommer gå och dra igen den där dörren sedan när jag ska sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0