Idag

Har jag hunnit med en hel del :) Förmiddagen slöade jag som bara den, jag är ingen morgon-människa precis... men på eftermiddagen hände det grejer! Fick fart vid kl 13; gav hästarna mat, hämtade posten, bort till mormor och morfar (kärt återseende :D) Provade deras nya våg; gissa vad den stod på?! Vi gör det till en liten gissningstävling, så ni får till i morgon på er att gissa :P Fick ännu mera fart och for ner på byn och solade. Även där fick jag mig en glad överraskning! Trodde jag skulle få lov att köpa ett nytt solkort, men icke! Hade hela 7 gånger kvar att sola :P Plus i kanten på den!
När jag kom hem åt jag lite snabbt, sedan tog jag och Curry oss en vända runt kvarteret ;P På terrängbanan blev han så till sig (av någon anledning ?) och gjorde ett utav sina berömda skutt/ kast, kalla det vad ni vill. För jag vet nämligen inte själv vad det är han gör där under mig :P Han höll iallafall på att ramla, för det var blöt och halt under snön. Matte parerade upp det hela så gott hon kunde, så hon klarade sig utan att få en häst över sig. Pust! :) Vid kl.20 ungefär kom Cecilia och hämtade mig och brorsan. Gymdag nr.1 stod på schemat :) Var där i lite drygt en timme. Nu har jag druckit te och ätit en välförtjänt kvällsmacka (skrollor som Sofies mamma bakat, mycket goda ;) ). Duscha ska jag också göra innan det är dags för säng.

Undra hur det går för herr Hedlund med packning och förberedelser för hemfärden i morgon? Tydligen väldigt bra för han har inte ringt än idag :P Har ju inte jag heller gjort i och för sig. Blir ett nattisamtal med den pricken och sedan sängen för min del. Längtar såå till i morgon :) Vi hörs mera då! Natti på er .


Min snygga Curry! Älskar dig såå himla mycket, tokponnyn min! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0