Happy New Year!

Då var det inte många timmar av 2008 inte! Idag skiner solen som vanligt, vilket den gjort ny i drygt en vecka ? Är fint, men med det kommer kylan också :S Och den är inte precis mer skonsam idag! Hästarna kom ut strax efter kl 11 idag, och får komma in rätt tidigt. Innan det blir kolsvart ute iallafall, för det är då alla idioter där ute börjar skjuta raketer av alla dess sorter. Hittils har man sluppit fått någon häst över sig, men det är väl en tidsfråga tills dess.
Så ni där ute, tänk på att det finns djur här i världen också!


Så hur har mitt 2008 sett ut då?

*
Började (så gott som) året med att kugga mig på min första tenta (från Naturkursen... värsta jag någonsin genomlidit!), men som tur var så rättade det till sig :)

*
Jag läste klart både min andra och tredje termin vid Karlstad universitet. Hade första praktiken i Karlstad, på en förskola (1-5 år) och i en åk 3a :) Jättekul och har haft turen med bra handledare också. Viktigt!

* Fyllde 20 år!

* Jag lånade ut min kära Curry på foder till en familj i Avesta. Vilket skulle visa sig vara ett av mina största misstag här i
livet.

*
I juni hade jag avklarat ett läsår på lärarutbildningen, och strax efter det åkte jag utomlands första gången i mitt liv. Rhodos, Grekland :D Fy fan så jävla härligt!







* Firade 3 år med min prins <3


* Körde transport, med häst i, själv för första gången :P


Det var väl det mesta antar jag :) Nu ska hästarna få lunch. Tuddiluttan! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0