God dagens!

Vaknade för en timme sedan ungefär.. Tänkte att jag inte skulle sova så länge idag, så jag kan somna ikväll. Det var riktigt svårt igår! Har sovit oroligt hela natten.. drygt! Tror bestämt att jag är lite nervig över att äntligen få åka till Sthlm i morgon! :)
Hur ser min dag ut då? Jo såhär:

*Frukost strax. Fiberrik havregrynsgröt!
*Stan. Kolla efter lite grejer, och köpa matsäck till tågresan. Hämta ut biljetterna...
*Lunch, men vad ? Titta på Days.
*Promenad. Den tar lite drygt en timme.
*Slappa ett tag i soffan... Middag, av något slag.
*Tvättid mellan 19 & 22.

Blir väl så på ett ungefär, så nu vet ni vad jag har för mig. Bra va ? :P Tjo!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja precis, bikinisar är ju det viktigaste. Men jag ska alltid sänga med så mkt onödigt, ifall att. Haha, jag vet inte hur jag alltid lyckas :P

2008-12-04 @ 11:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0