God dag tisdag!

Sista tisdagen i år! :O Bara två dagar kvar utav 2008. Känns skönt faktiskt! Inte långt kvar till 2011 nu ;) Det som kändes som en evighet förut...
Idag hade jag tänkt vara rätt flitig, meen vi får väl se hur det går :P Måste titta i mina papper och bena upp vad jag har framför mig. Får inte glömma bibblan idag! Två veckor kvar av delkurs 3 återstår, delkurs 4 är tydligen en fördjupning av 3an och det verkar som vi kommer skriva en hel del, för det är inte mycket tid utsatt i skolan :O Hade egentligen behövt ringa min boss också... så jag får någon timme här i vår. Kommer säkerligen behövas! Mycket jag ska göra känner jag, men jag glömmer hela tiden allt. Har lagt av mig helt nu under jul :P Fy på mig!

Ringde ju dig nyss Cizen ;) Tänkte vi skulle hitta på något och åka bort med till Hasse ? Typ som en krya på dig-gott nytt år-present! Är han värd, våran Hasse :) Men du lär väl se det snart och ringa mig opp ;) Pussa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0