Försäkringskassan

Sen lunch, tidig middag. Ska äta lite mat nu innan det är dags att dra på träning. PS idag med Emma! Var riktigt längesen :)
Harinte gjort ett skit hittils :P trodde det skulle bli en vända på stan, men det känns rätt onödigt nu. ska ju åka om två timmar så. Får bli i morgon :) Får dammsuga och göra sådant man inte orkar med andra dagar :P
 
Mamma håller på att ringa till den där förbannade Försäkringskassan. Det är bara telesvar och man ska trycka sig, och tillslut kommer hon tillbaka till start igen. Helt sjukt! Vilket jävla system. Anledning till att hon ringer är att det måste ha blivit något fel när det gäller bostadsbidraget. Jag ska helt plötsligt inte få något nu i december, och det går bara inte. CSN drar även ner på studiebidraget sista månaden för terminen, vilket endast blir 1 500. Och får jag inget bostadsbidrag så måste jag lägga ut drygt 2000, och det är orimligt. Visst, det finns ju pengar de kan ta av. Men det är pengar som ska räcka ända till i sommar! På något vis... Ja jag hoppas då att det löser sig det där. Nu ska jag titta till pommesen i ugnen :) Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0