Bokproblem :P

Vi har fått förslag på, rätt många, bra böcker som vi kan läsa över jul som vi sedan ska arbeta med på något vis. Har inte orkat läsa uppgiften :P Idag har jag lånat En annorlunda barndom; en sann historia som handlar om Iris som har autism och hennes kamp under uppväxten. Kärlek och stålull finns inte att låna, antar att det är för att boken är så poppis så de vill dra in pengar på den. Den kostade nästan 300 spänn! Men hemma fanns den, så ska nog be mamma låna den åt mig :) Den verkar väldigt gripande iallafall!

I morgon har jag sovis (YES!!). Änteligen :) Har saknat det såhär under veckorna, man blir ju en aning bortskämd :P så i morgon sover jag gott medan den andra hälften av klassen jobbar på med sin redovisning som de ska ha på fredag ;) Så på så vis känns det rätt gött att ha den gjord, men tycker fortfarande att det är orättvist att de har fler dagar på sig, plus att de säkert snott massa ideér från oss som redovisat idag! Grrr (;P)  På tal om redovisningen, så kan jag inte minnas när jag var så nervös sist som jag var idag :O Inför uppskrivningen kanske.. nej det var nog värre. Men usch vad jobbigt det var innan vi äntligen fick sätta igång :P Både jag och Cissi kände oss spyfärdiga när gruppen innan oss stod på plats :P Men nu är det över som sagt, och delkurs 2 är avklarad för våran del. Om det inte ska kompletteras något vill säga, har ju fortfarande inte fått tillbaka sista praktikuppgiften. Tycker iallafall att vi klarade oss mer än bra idag :) Duktiga vi!

Snart ringer karl´n min. Ska borsta tänderna, prata med honom, och ge boken en chans :)

Sweet dreams! /Er J ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0