Back in K-town

Fy satan vad jag hatar de där förbannade bussarna! Fick bara lov att säga det :P

Nu är hemme här igen iallafall. Tyckte jag precis satt här och åt mina pannkakor, packade det sista... Den här helgen har gått rekordsnabbt! Och bra har den varit! Har tagit lite bilder, lägger kanske upp några i morgon om jag orkar :P Är heldag i skolan i morgon. Kursstart och föreläsning! Kursen vi ska läsa nu heter; Barn med särskilda krav på förskola, fritidshem och skola. Ska bli riktigt intressant :) Har fått boken nu också, Kärlek och stålull. Mamma skickade den med Cissis päron i fredags! Mycket bra :) Nu ska jag lägga mig och läsa den, försöka komma till ro. Har sovit så mycket i helgen så blir väl svårt att somna :P Höres mer i morgon! Natti natt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0