Ärenden avklarade :)

Snön fortsätter att falla över Karlstad. Och jag gillar det skarpt :) Ska lägga upp lite bilder på det med, hade jag tänkt :P Kommer väl så småning om, haha! Ikväll (får kameran följa med) blir det Mongolian Steakhouse som står på schemat som prio ett ;) Är redan hungrig, men ska spara mig till senare :D Haha! Ska bli huur gott som helst.
Efter skolan gick vi och inhandlade lite gottigheter inför i morgon :P Firardag nr. 2! Blir Bergvik och IKEA i morgon. Köpa lite mat till kvällen på MAXI :) Blir det tacos som vanligt tro Ciz? :P Hehe! Är bra partajmat!

Skoldagen flöt på rätt bra. Lite flum till en början bara :P Marie i våran studiegrupp hade på något vänster fått med sig familjens bärbara telefon i sin ryggsäck :P Haaha! Hur lyckas man ? Ett tecken på att det vart rätt mycket skulle man kunna säga :)

Nu fick jag ett mess från Pontus. Några killar hemifrån ska på Motörhead i Löfbergslila Arena ikväll, får se om det blir någe mer bestämt senare :) Vore ju lite kul! Bokat bord har vi nu också, kl 19 :) Wiieee!

See ya loosers ("vissa") ;P

Kommentarer
Postat av: Ciz

Ja lätt ;D

2008-12-12 @ 17:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0