Äntligen på plats ;D

Då var man hemma! Efter en massa bök och stök med väskor. Men tillslut så kom vi hem :) Tågresan gick bra. Massa flum, men det är sådant man får räkna med :P Haha!

Min dag började ca. kl 8. Gick ut till hästarna det första jag gjorde ;) Tösen den lilla godingen blev så glad så hon puttade upp sin dörr, klev ut i gången och gav matte en stooor hej-och-god-morgon-puss :D Söta henne! Nu är puppuhästarna på plats ute i hagen. Men kan gissa att her Curacao inte gillar vädret idag. Det blåser nämligen stormvindar :/ Får rida när det är ljust. Han kan lätt bli stollig (stolligare) när det blåser. Plusgrader är det här också, undra vem som tog sådana med sig norrut ? :P Tar på mig det! Haha. Men pappa sa att det skulle slå om, och komma snö i helgen :) Det hoppas då jag på! Fast här är ju massa snö i och för sig, men mer ska ha mera ;) Och inte har jag klivit i något hästbajs idag heller :O Attans bananer! Det måste jag ju göra. Eftersom det är det enda vi hästfolk gör om dagarna! ;D *not*  Så ut i kliv i bajset nu allihopa! Hahaha! Vilka problem man kan ha :P Rapporterar om jag skulle lyckas med det, lovar ;)
Jaha, göra annars idag då? Mamma ligger och sover (har jobbat natt) men går upp runt kl 13, så jag har diskat och fixat här inne i huset och gjort färdigt ute i stallet. Rida senare då som sagt,, men vart har inte bestämt mig för än! Jag och Cecilia har pratat på att träna lite idag. Ska ringa pappsen och höra om det är OK! Göra det då kanske :) Tuddilittan ;P


Brorsan i målet på en skolturnering. Han har blivit så jävla stor! Lilla Joel lixom ?! :O Vart tog han vägen? Han försvann i somras, och nu är han förbi mig längdmässigt :P Helt plötsligt blev jag den kortaste i familjen! Han blir bara större och större för varje gång jag kommer hem :) Lillbrorsan <3


I morgon kommer den här puddingen till Dalarna också! <3 (Marcus alltså, jag är ju redan hemma ;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0