4 dagar kvar <3

Snart är det dags att åka hem :) längtar som en tok! Låg och tänkte ut igår, när jag skulle sova, vad jag skulle göra över jul och nyår. Kommer bli ett fullspeckat schema, det är då en sak som är säker :P Hinna träffa massa människor, funderar på hur jag ska få ihop det. Vill även ge kära Domino lite tid (en häst på ridskolan...). Jag tycker så himla synd om honom, där kan man snacka om att hamna fel i livet. Fy så hemskt.. Känner att han behöver mig lite extra nu :) Det gör mina egna hästar med. Helst Curry! Han har vart så surig på sistone har mamam berättat... Saknar dig med lille prins! Somnade jättesent iallafall... la mig strax innan tolv, och sista gången jag tittade på klockan närmade den sig 01.30. Och där emellan hade jag inte sovit en blund! Inte ens en liten en. Blev alldeles till mig av tanken på att snart få åka hem, och fira jul! Låg även och retade upp mig över en hel del... sur! Vaknade med huvudvärk. Jävla människa! Skulle kunna göra mig olycklig på dig. Sådana som du ska inte med djur att göra! Grrrrr.!


Fina fina Domino! <3 Om du ändå hade vart min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0