081221

Dagen har rullat på. Som vanligt :) Min dag började ca. kl 10. Frukost med alla i familjen! Var längesen :) Efter det red jag, ridhuset idag. När jag var klar i stallet åkte jag, Marcus och Joel ner och tränade. Jag var nog den som körde på mest :P Lika bra om man ska tycker jag.

Då var det bara några endaste dagar kvar till jul då mina vänner! Och samma problem som varje år :P Vad ska man ha på sig på; Julafton, Juldagen och Nyårsafton? Har kläder, men vet inte vad jag ska ha på vilken dag :P Jag har två klänningar, min långa skjorta (med mina spetsleggings till kanske?), och min pennkjol (strl. 34 ;P Haha. tiny winy) som jag hittade på Vero Moda ute i Bergvik, att välja på. Får mannekänga för Marcus :P Snart ska vi baka lite julgodis. Ska bara duscha först... Senare blir det nog bio, The day the earth stood still. Blir i så fall första gången jag och Marcus går på bio tillsammans :P Komiskt! Vi har vart tillsammans i över 3 år och inte gått på bio tillsammans :D Hehe. Men någon gång ska det väl bli av ?!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Guuu va skönt för dig att va hemma :) Vill också åka hem nu! Vad ska du gö på juldan?

2008-12-22 @ 07:37:20
URL: http://s0ckret.blogg.se/
Postat av: Sara

GOOOD JUUUL!!! Myyyys hela jul nu tjejen o ta hand om er.. kram Sara

2008-12-24 @ 08:55:33
URL: http://gums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0