Vad ska man säga?

Det är sådana här dagar man verkligen funderar på vad livet egentligen går ut på. Varför man ska behöva bli så himla ledsen varje gång man lämnar sitt hjärta, för att fortsätta vardagen på olika håll. Med ca. 30 mils avstånd... Fast tänker man lite längre så är det kanske mödan värt. För snart, ganska snart ändå, så har jag gjort klart hälften av min utbildning vid Karlstad univeristet. Sedan får jag äntligen bo ihop med den jag älskar som mest, Marcus Hedlund. Då kommer livet sväva på moln, det som jag så hårt jobbar för nu! Det är antagligen därför man står ut... <3



Nu har han iallafall åkt... 17.30 t.o.m. Att man ska behöva känna sig lika ensam varje gång ?! Om ett tag ska jag och Cizz gå och handla lite mat. För nu måste man börja planera vad man ska äta om dagarna! Idag har jag och älsk ätit pannkakor med hemmagjord drottning -och hjortronsylt med glass :) Mumma! Så nu ska jag diska upp efter oss, och deppa ett tag till :( Höres säkerligen senare! Misströsta ej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0