Tisdag, 080819

Dagarna de fortsätter att rulla på. Skriver från Marcus dator nu, och tangenterna är en aning knasiga, bara så ni vet ifall någon bokstav missas :P Nu har min baby åkt till Älvdalen. Han ska dit och bl.a. träna fotboll! Jag orkar inte följa med på sådana strapatser så jag stannar i mitt Orsa :P Ska ändå rida och hovslagarern kommer vid 17 så lär passa det :) Mamma är sjuk och har feber den stackaren. Jobbat natt i natt har hon gjort också.. så hon sover än. Kan vara skönt, ja! Hon brukar inte sova såhär länge annars. Har tänkt att planera in att ringa Cissi idag också, höra lite om helgen och den kommande veckan :) Ska bli rätt kul med lite skola nu! Måste komma ihåg att svänga in på bibblan, kan ju behöva böcker också ? :P Hehe, bra där J! Nää nu örker jag int sitt här nö mer. Hörsss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0