"Taklagsfest"

Sitter ute i härbret ock äter :) Äntligen börjar det bli färdigt! Bara att lägga på några takpannor. Nu blir det efterrätt. Till förrätt åt vi rostat bröd med hemmagjord gravad lax med sådan där god sås till och dill. Efter det åt vi grillat :) Det är så sjukt mysigt där ute. Massa ljus och grejer! Blir att sova där i sommar :) Absoluteeely!

Idag har Lousie och Curr tävlat sin första tävling tillsammans, det blev då väl godkänt iallafall :) Lite strul på sista hindret annars hade det blivit full pott ;) Får på´t i morgon igen! Get them tiger ;) Jag är så laddad och dålig förlorare sp jag kan knappt ta en motgång :P Tycker de är värda att få fixa det felfritt, men det kommer :) I morgon är en annan dag! Nu ska jag gå ut en sväng igen, sedan tänkte jag glo lite på Pearl Harbor innan jag slocknar för idag! Ha det :)


I morgon åker vi hem igen Cizzz <3 Till Karlstad alltså, hehe :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0